Friday, February 03, 2006

Veckorevyn räknas det…

Efter 30-årspartaj i lördags krävdes lättsmält läsning på lagom intellektuell nivå. Perfekt med en hel hög tjej-/mode-/inredningstidningar. Bland annat blev det av att kolla in inte-så-nya-längre Veckorevyn (fick senaste två numren av Anna, tack så mycket). Kommer inte tecknas prenumeration direkt, men säkert nåt lösnummer då och då. Ebbas blogg brukade jag läsa. Nu funkar det inte med rss till e-posten längre så då blir det inte av.

Annars är jag en sån som hoppar av och på olika
prenumerationserbjudanden. Hennes, Plaza Kvinna, Tove, Amelia… Elle, Femina, Damernas Värld… Allt i hemmet, Plaza Interiör, Hem ljuva hem… tidningarna är ju i stort sett identiska. Samma upplägg, samma reportage, samma skribenter(?). Fick en bonusklocka från DV en gång som jag hade flera år, och överraskande ofta fick komplimanger för. Annars brukar premierna vara rätt sunkiga. Har bland annat en galen lila garderobsförvaring som jag inte förstår hur den ska användas. Och varför jag inte har kastat. Nu finns ofta valmöjligheten att istället för premie välja ytterligare ett nummer av tidningen. Tror jag ska hoppa på det nästa gång!

1 Comments:

Blogger Linda K said...

Ha ha ha! Klart VR räknas! Känner mig lite tantig när jagköper den, men den minner lite om Expressenfredag när Ebba var där och det var rätt underhållande. Samma sak nu!

1:59 PM  

Post a Comment

<< Home